Arhiva časopisa - broj 7, srpanj 2017.

IZMEĐU DVA BROJA

Hrvatska

Regija

Svijet

INTERVJU

Petar Vlaić, predsjednik Uprave Erste Plavi mirovinski fondovi

Mirovinski fondovi u 15 godina osiguranicima su zaradili 30 milijardi kuna

U početku reforme govorili smo da bi bila dobra zarada od 2 do 3 posto iznad inflacije, a mirovinski fondovi ostvarili su 4,15 posto godišnjeg rasta

TRŽIŠTE OSIGURANJA

Dobro je, ali pamtimo i bolje

U FOKUSU

HNB kroji strategiju za lakše uvođenje eura

TEMA BROJA

Izvješće o solventnosti i financijskom stanju

Hrvatski osiguratelji uspješno apsorbirali novu regulativu

Prva javno dostupna Izvješća o solventnosti i financijskom stanju pokazala su nam da je puno napravljeno u pogledu potpune implementacije Solventnosti II, posebno iz perspektive upravljanja rizicima. U isto vrijeme izvješća su nam ukazala na područja u kojima možemo dodatno napredovati kako bismo bolje razumjeli sustav, ali i optimizirali rezultate

AKTUALNO

Kako osiguratelji mogu profitirati od turista

Masa turista koja se slijeva u Hrvatsku otvara velike prilike i za osiguratelje. Više ljudi, više putovanja, više apartmana i soba koje treba osigurati, kao i puni vezovi brodica i jahti sigurno će se vidjeti na računima dobiti i gubitaka naših osiguranja

Kome naplatiti spašavanje turista?

Nove tehnologije u zdravstvenom osiguranju

Novo doba zahtijeva novi pristup klijentima

Globalno gledajući, u 2017. godini prema mišljenju većine stručnjaka ističe se nekoliko tehnoloških trendova u zdravstvu i zdravstvenom osiguranju koji će utjecati na pacijente, liječnike, zdravstvene radnike, ali i sve u sektoru zdravstvenog osiguranja. To su telezdravstvo, zdravstvena nosiva tehnologija i pojačana razmjena informacija

KOLUMNA

Marijan Ćurković

DOGAĐANJA

Prijedlog Zakona o stambenom potrošačkom kreditiranju

TRENDOVI

Kultura upravljanja rizicima

Digitalna transformacija u osiguranju

Cikličnost u osiguranju i reosiguranju

Odraz demografskih kretanja na mirovinski sustav

Ne tako uobičajena osigurateljna pokrića

Cigare izgubljene u seriji malih proizvoda

Iza svake individualizirane ponude mora stajati i aktuarski izračun koji uvažava sve rizike i načela osiguranja, a koji onda pokazuje može li se neki zahtjev uvažiti, odnosno zaista osigurati ono što korisnik želi

IZ ZASTUPNIČKOG KUTA

Čudni prodajni razgovori

MENADŽMENT

Priopćavanje loših vijesti zaposlenicima

Briga o radniku je briga o reputaciji

Neugodne vijesti treba priopćiti što prije i učiniti to osobno. Ako šefovi ne mare za zaposlenike, to može negativno utjecati na reputaciju tvrtke

REGULATIVA

Osiguranje putnika od posljedica nesretnog slučaja

PRAKSA

Specifičnosti podosiguranja u osiguranju imovine

PITALI STE – ODGOVARAMO

SUDSKA PRAKSA

Domaća

U ZVJEZDANOM STILU

Ana Maras Harmander

I otac mi je radio u osiguranju

Osobno imam policu životnog i osiguranja od nezgode, a s osigurateljima nikad nisam imala neugodnih iskustava. Oni samo rade svoj posao najbolje što znaju