Chubb objasnio ulogu "velikih podataka" u osiguranju

Datum objave: 31.7.2018., 12:29
U televizijskom intervjuu predsjednik i glavni izvršni direktor Chubba, Evan Greenberg, otkrio je da njegova tvrtka ne samo da godišnje ulaže više od milijardu dolara u tehnologiju, već i kreće prema korištenju velikih podataka (eng. big data).
Govoreći u Jim Cramerovoj Mad Money emisiji na CNBC-u, Greenberg je objasnio zašto Chubb toliko troši na digitalizaciju poslovanja. "Znate, godišnje potrošimo milijardu dolara na tehnologiju", rekao je Greenberg. "Mi smo u svijetu u kojem sve ide od analognog do digitalnog. Ako ostanete u analognom dobu, vi ste povijest."

Glavni izvršni direktor tvrtke dodao je da nakon digitalizacije procesa osiguranja, očekuje da će iskoristiti velike podatke kako bi aktivno pomogli klijentima predvidjeti i ublažiti buduće rizike. "Ljudi žele uslugu dostupnu bilo gdje i bilo kada" rekao je. "Smisao proizvoda koji pružamo kretat će se prema predviđanju i sprječavanju, a to uključuje korištenje podataka i korištenje Interneta stvari (IoT)". Greenberg također upućuje na to da veliki podaci mogu učiniti proces osiguranja mnogo jednostavnijim za Chubbove klijente, a posebno za komercijalne klijente.

"Zamislite našu sposobnost pružanja usluga u obradi zahtjeva i procesu osiguranja. Upravo sada, ako ste mala tvrtka, za ugovaranje osiguranja pitamo vas oko 30 pitanja. Za Chubb će se to, tijekom idućih 18 mjeseci, spustiti na oko sedam pitanja jer možemo jednostavno upotrijebiti odgovore iz javno dostupnih podataka. Ne trebamo vas zamarati i odugovlačiti s tim", rekao je Cramer.

S nadom za potencijal velikih podataka, Greenberg je naglasio da će Chubb, s dovoljno vremena i tehnologije, moći tražiti od klijenta odgovor na samo dva pitanja - ime i adresu stanovanja/poslovanja.