Imati kvalitetne zastupnike jednako je važno kao i imati klijente

Datum objave: 27.10.2017., 10:32
Osiguravajuća društva u Hrvatskoj različito su razvijala svoje prodajne kanale no svi ulažu u nove tehnologije kako bi ispunili zahtjeve i očekivanja klijenata. Velike promjene u prodaji osiguranja u proteklih deset godina nisu se dogodile, tržište više manje stagnira, u 2016. je tek bankoosiguranje u udjelu po prvi puta prestiglo interni kanal prodaje kada su životna osiguranja u pitanju.
U neživotu natzastupljeniji kanali su interna prodaja i agencije. Ono što se, međutim, mijenja su zahtjevi i očekivanja klijenata. Jedan od izazova koji se postavlja pred osigiratelje je nova generacija klijenata Y I Z koji će od 2020. do 2025. činiti čak 60 posto klijenata tržišta osiguranja, a riječ je o generaciji koja provodi više od osam sati dnevno virtualno.


 

Ukupni broj ljudi koji rade u prodaji osiguranja raste, no prosječna dob zastupnika osiguranja je 54 godine. Postavlja se dakle i pitanje obnove radne prodajne snage u osiguravajućim kućama, no tu nailazimo na problem, jer milenijcima su osiguranja dosadna, a kako privući generaciju Z još je veća enigma, a imati kvalitetne zastupnike je jednako važno kao i imati klijente, Pred prodajnu mrežu u osiguranju postavljaju se i novi regulatorni zahtjevi koji stižu s Direktivom IDD koja će imati direktni utjecaj na prodajnu mrežu, a koja se počinje primjenjivati od 23. veljače iduće godine. U konačnici IDD će omogućiti bolju educiranost prodajne mreže, bolju informiranost i veću transparentnost, što će dovesti i do bolje percepcije branše.



 

Sažetak je to uvodnog predavanja predsjednice Uprave UNIQA osigiranja Saše Krbavac na konferenciji o prodaji i marketingu u osigurateljnoj industriji. Institut za osiguranje i časopis Svijet osigiranja organizirali su po peti puta konferenciju koja se bavi prodajom i marketingom u osigurateljnoj industriji, a dvodnevna konferencija se upravo odvija u hotelu Westin Zagreb. Konferencija se održava  uz sponzoraku potporu tvrtki Svinaweb, Adacta, Mailplus Adria i UNIQA osiguranje. Sudionici konferencije u četvrtak su mogli čuti sve o najnovijim trendovima u prodaji osigurateljnih proizvoda, kako organizirati uspješan prodajni tim, kako iskoristiti društvene mreže za ciljano dopiranje do krajnjih korisnika, kako se učinkovito oglašavati...

Dok je prvi dan konferencije bio posvećen informativnim predavanjima vezanim uz prodaju osiguranja te zanimljivim panel rasprava na kojima se moglo čuti mnoštvo korisnih promišljanja, petak je rezerviran za motivacijske radionice kojima je cilj educirati sudionike na koji način pospješiti prodaju osiguranja. Vrhunski stručnjaci pomoći će im osvježiti motivaciju i podignuti elan za nove prodajne uspjehe.

Izvještaj s konferencije možete pročitati u idućem broju Svijeta osiguranja.