Nova reklamna kampanja UNIQA osiguranja

Datum objave: 10.5.2018., 14:08
Životno osiguranje, zdravstveno i osiguranje imovine fokus su nove reklamne kampanje „Misli osiguravamo sve što vrijedi“ kojom UNIQA osiguranje BiH želi ukazati na važnost pravovremene zaštite najvrijednijeg što imamo, a to su naši životi, zdravlje i naša imovina.
Zaista je mali mjesečni iznos potrebno izdvojiti za policu životnog osiguranja koja štiti vas i vaše najmilije onda kada vam je to najpotrebnije. Mnogobrojne su koristi ugovaranja UNIQA životnog osiguranja, a dodatno uz svaku policu životnog osiguranja zaključenu do 30. lipnja UNIQA poklanja godišnju policu putnog zdravstvenog osiguranja, idealan poklon u susret sezoni godišnjih odmora.

Kampanjom je obuhvaćen i novi proizvod osiguranja imovine „Home Basic“ koji za svega 1 KM po kvadratnom metru godišnje omogućava zaštitu stana ili kuće od požara, provalne krađe i izliva vode, uz jedinstvenu pogodnost na tržištu „kućnu asistenciju“ koja podrazumjeva hitne intervencije bravara, električara, vodoinstalatera i drugih majstora 24 sata dnevno, sedam dana tjedno.

Prednosti UNIQA dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja su što klijenti sami mogu birati doktora, zdravstvenu ustanovu u kojoj žele obaviti pregled ili pretragu, a služba UNIQA osiguranja na raspolaganju im je 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.

UNIQA dobrovoljno zdravstveno osiguranje kao i osiguranje imovine može se, osim u poslovnicama, ugovoriti i online na www.uniqa.ba