RBA ponovno potvrdila visoke standarde Poslodavca partnera

Datum objave: 18.12.2017., 11:05

Michael Georg Müller, predsjednik Uprave RBA, Aleksandar Zemunić, član Uprave tvrtke Selectio, i Irena Bašić Štefanić, direktorica Upravljanja ljudskim potencijalima RBA



Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA) po treći je put certificirana za Poslodavca partnera, te je ponovno ostvarila iznadprosječne rezultate u svim vrednovanim kategorijama.

RBA je treću godinu zaredom zaslužila certifikat za izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima, koji obuhvaća 45 procesa raspoređenih u pet kategorija. U odnosu na ostale nositelje certifikata, RBA je nadmašila prosjek u kategoriji Strategije. Pored toga, posebno je pohvaljena za odnos prema zaposlenicima.

Certifikat Poslodavac partner uručen je Michaelu Mülleru, predsjedniku Uprave RBA i Ireni Bašić Štefanić, direktorici Upravljanja ljudskim potencijalima, a uručio ga je Aleksandar Zemunić, član Uprave tvrtke Selectio, koja dodjeljuje certifikat.

"Certifikat Poslodavac partner, koji ove godine primamo treći put zaredom, uistinu nam je važna potvrda kvalitete upravljanja ljudskim potencijalima koju sustavno provodimo. Također, ovo je još jedan dokaz da su sva naša nastojanja i trud oko zaposlenika urodili plodom te da su naša nastojanja prepoznata i izvan organizacije. Iznimno cijenimo i preporuke koje nas usmjeravaju na područja koja dodatno unaprjeđujemo i osnažujemo. Ponosan sam na ovogodišnje rezultate jer oni pokazuju važnost razvoja djelatnika te suradnje unutar banke", izjavio je Michael Müller, predsjednik Uprave Raiffeisen banke.

Irena Bašić Štefanić, direktorica Upravljanja ljudskim potencijalima RBA, dodala je: "Jako sam zadovoljna ovogodišnjim rezultatima, pogotovo kada uzmemo u obzir činjenicu da smo ostvarili iznadprosječne rezultate te postavili ljestvicu kvalitete vrlo visoko, ne samo za nas već i za industriju. Dodatno, moram naglasiti da sam ponosna na činjenicu da smo najbolje rezultate ostvarili u području Strategije, Regrutiranja i selekcije te Odnosa prema zaposlenicima. Iako posvećujemo podjednaku pažnju svim procesima, posebno nam je važan rezultat koji smo postigli na području odnosa prema zaposlenicima".

Procese kompanija ocjenjuje stručni tročlani tim sastavljen od stručnjaka u ljudskim potencijalima koji dolaze iz vodećih kompanija. Ocjenjivanje se izvršava prema Knjizi standarda za čije je sastavljanje zadužen tim od 40 stručnjaka. Projekt CEP postoji gotovo 11 godina, zastupljen je na tržištu Hrvatske, Srbije, BiH i Slovenije, te je trenutno 39 organizacija koje su nositelj certifikata.