Trgovački divovi kroje ponude osiguranja prema ponašanju potrošača

Datum objave: 2.1.2018., 9:39
U listopadu se pisalo o mogućoj pomutnji koju bi globalna internetska trgovina Amazon mogla donijeti na tržište osiguranja te je ta ideja podigla mnogo prašine.
Sada izgleda da i trgovci na malo žele veći dio kolača. Iako nisu novosti da britanski trgovački divovi Tesco i Sainsbury's pružaju financijske proizvode putem svojih bankovnih podružnica, ono što je zanimljivo je napomenuti kako koriste ono što znaju o britanskoj potrošačkoj javnosti za ponudu osiguranja.

Prema Reutersovom izvješću, oba lanca nude popuste potencijalnim osiguranicima na temelju njihovih potrošačkih navika. Razmislite o telematici, ali u kontekstu što i kako kupujete. (Djeluje zastrašujuće, ako razmislite o tome.)
"Koristimo niz podataka i kriterija kad procjenjujemo koji je kupac prihvatljiv za koji proizvod međutim, kao dodatnu pomoć kupcima, za neke od naših proizvoda također koristimo podatke Clubcarda da bismo im pružili još veću vrijednost", izjavio je Tescov glasnogovornik Chris Sibbald. U izvještaju se navodi kako je za osiguranje motornih vozila, nekretnina i kućnih ljubimaca dostupno čak 25% popusta.

Sainsbury's, koji ima uvid u navike svojih potrošača preko Nectar kartice vjernosti, nudi povoljnije auto osiguranje kupcima koje smatraju sigurnim vozačima. Vjerojatno se pitate koja je korelacija između načina kupnje i načina vožnje? Ako ste redovan kupac čija se kupovina može predvidjeti i čini se planiranom, iz toga proizlazi kako ste sigurniji i staloženiji vozač od kupaca koji obavljaju hirovite kupnje, često bez planiranja. Tvrtka nudi i popust od 12,5% na osiguranje kućnih ljubimaca kupcima hrane za ljubimce.
"Naša je strategija biti banka za kupce Sainsbury'sa, a na ovoj jedinstvenoj poziciji koristimo prikupljene podatke kako bismo pružili bolje cijene i proizvode", izjavio je izvršni direktor banke Sainsbury'sa Peter Griffiths.

Iako se ističe da spomenuti lanci tehnički ne krše nikakva pravila, mislite li da ti maloprodajni divovi imaju nepravednu prednost kada je u pitanju poznavanje kupaca osiguranja?