Svet osiguranja

Datum vesti: 15.3.2019, 7:56
Do 17. ožujka traju prijave studenata za pristupanje najizazovnijem  studenskom zadatku u 2019. godini kojeg su partnerskim snagama za studente osmislile Raiffeisen banka i Adacta u sklopu natjecanja „Mozgalo“.
Do 17. ožujka traju prijave studenata za pristupanje najizazovnijem  studenskom zadatku u 2019. godini kojeg su partnerskim snagama za studente osmislile Raiffeisen banka i Adacta u sklopu natjecanja „Mozgalo“.

Sve studente koje su s Big Datom na „ti“ pozivamo da se prijave i svojim analitičkim vještinama pokušaju ponuditi odgovor na jedno od pitanja koji dijeli stručnu  javnost – je li moguće predvidjeti buduća ponašanja i postupanja ljudi?
Udruga eSTUDENT, organizator studentskog natjecanja Mozgalo, u ponedjeljak 11. ožujka 2019. na Fakultetu  elektrotehnike i računovodstva, proglasila je zadatak Raiffeisen banke i Adacte pobjedničkim te pozvala znatiželjne studente da okupe svoje analitičke timove i hrabro ponude svoja Big Data rješenja.

„Zadatak koji je izabran od udruge eSTUDENT pripremili smo u suradnji s Adactom te zapravo predstavlja jedan od aktualnih izazova s kojima se svakodnevno susrećemo unutar financijskog sektora.  Vjerujemo da će motivirani studenti inovativnim pristupom ponuditi kreativne odgovore na ovaj zadatak koji je usmjeren na predviđanja ponašanja klijenta u banci. Također,  smatram da će studenti ostvarit jednu novu perspektivu i pogled na rad u bankarskom sektoru u kojem postoji puno prostora za istraživanje, razvoj i stvaranje“, istaknula je Irena Bašić Štefanić, direktorica upravljanja ljudskim i organizacijskim potencijalom u RBA banci.
„Adacta i RBA su početkom ove godine započeli projekt implementacije analitičkog rješenja Qlik Sense u odjelima Retail i SME prodaje koji bi trebali proces izvještavanja i analize automatizirati te proces donošenja odluka dovesti na jednu višu razinu. S obzirom na izvrsnu suradnju uspostavljenu primarno s odjelom „Business Intelligence“ i kolegicom Irenom Kovačević iz RBA, studensko natjecanje Mozgalo prepoznali smo kao priliku da studentima približimo Big Data u kontekstu financijskog sektora te im ponudimo jedan kreativan zadatak. 

Također, vjerujemo kako će i samo natjecanje RBA banci donijeti dodanu vrijednost kroz rješavanje operativnih problema nekom od naprednih analitičkih metoda. Obzirom da se radi tek o prvom takvom projektu primjera machine learninga unutar banke, vjerujemo kako će projekt biti početak primjene sličnih tehnologija i u ostalim odjelima u banci.“ Milan Listeš, voditelj Bussiness Intelligence odjela u Adacti.
Najuspješnije studente čeka nagradni fond kojim će povećati svoj studenski budžet ovisno o rezultatima natjecanja (14 tisuća kuna za prvo mjesto, 10 tisuća kuna za drugo, 6 tisuća kuna za treće i 1.000 kuna za najbolju prezentaciju).
Cilj ovakvog edukativnog  studenskog natjecanja je poticanje na analitičko razmišljanje i osmišljanje kreativnih rješenja na konkretne probleme u različitim industrijama. Studentima se pruža prilika da analiziraju i pronalaze korisne informacije iz velikih količina strukturiranih i nestrukturiranih podataka.

Prijave za natjecanje su započele 4. ožujka i traju do 17. ožujka 2019. godine. Prijaviti se mogu svi studenti u timovima od minimalno dva i najviše četiri člana, a samu prijavu mogu izvršiti na linku.